Dato, tid og sted
OffDig 2026 afholdes onsdag den 18. marts – torsdag den 19. marts hos Musikhuset, Thomas Jensens Allé 2, 8000 Aarhus.
Program
Onsdag den 18. marts
-
kl. 08.30 - 10.00: Registrering og let morgenmad
-
kl. 09.00 - 16.30: Fagligt program (inkl. frokost kl. 12.00 -13.30)
-
kl. 16.30 - 17.30: Pre-Dinner Networking i udstillerområdet
-
kl. 17.30 - 00.00: Middag og fest (inkluderet i billetprisen)
Torsdag den 19. marts
-
kl. 08.30 - 10.00: Registrering og let morgenmad
-
kl. 09.00 - 15.00: Fagligt program (inkl. frokost kl. 12.00 - 13.30)
-
kl. 15.00 - Tak for denne gang
Der tages forbehold for eventuelle ændringer af tidspunkterne.
Priser
OffDig
5.595,- | Medlem af Dansk IT *
7.595,- | Normalpris
Priser er ekskl. moms. og angivet i DKK.
OffDig Health - 20% rabat
Ønsker du at deltage i OffDig Health, som bliver afholdt d. 17. marts 2026 i DGI Huset i Aarhus, får du 20% rabat på din deltagelse med koden 'OffDig26'. Bemærk at rabatkoden kun kan bruges af deltagere, som i forvejen deltager på OffDig. Du kan tilmelde dig OffDig Health her.
Medlemsfordele *
Bliv medlem af Dansk IT når du tilmelder dig, og få din deltagelse til medlemspris. Et 1 års medlemskab koster 1.995,-. Læs her om alle medlemsfordelene.
Gruppetilmeldinger
Er I 9 eller flere deltagere, benyt dette link til tilmelding.
Er I 20 eller flere fra samme organisation, får I 10% rabat på den samlede pris.
Bemærk: Der sendes én samlet regning for hele gruppen. Rabatten gælder kun ved 20+ deltagere og kan ikke kombineres mellem OffDig og OffDig Health.
Særlige betingelser for gruppetilmelding
- En gruppetilmelding er bindende og refunderes ikke. Det er muligt at ombytte gruppemedlemmer mod et ombytningsgebyr på DKK 395,- ekskl. moms samt evt. difference, hvis den nye deltager ikke er medlem af Dansk IT, og den købte gruppebillet er en medlemsbillet.
- Det er muligt at tilføje ekstra gruppetilmeldinger frem til den 15. december 2025, herefter lukker muligheden for rabat til gruppetilmeldinger. Alle tilmeldinger skal være navngivet senest den 25. februar 2026.
Forplejning og kosthensyn
Har du særlige kosthensyn, som vi skal tage hensyn til under konferencen, angiv dette ved tilmelding eller send en besked til offdig@kongreskompagniet.dk.
Middag og fest
Middagen på konferencens første dag byder på en stor fællesmiddag for alle deltagere. Mere information følger, når vi nærmer os. Der er ikke mulighed for forudgående bordreservationer – men vi sørger for en hyggelig og festlig ramme, hvor alle får mulighed for at mødes og netværke.
OffDig App
Før, under og efter konferencen kan du holde dig opdateret på alt indhold via app’en OffDig, som kan downloades i App Store og Google Play. Et par uger inden konferencen modtager deltagerne praktisk information om brugen af app’en. Her får du adgang til programmet, relevante oplysninger samt deltagerlisten – som af hensyn til GDPR fjernes igen to uger efter konferencen.
QR-kode på navneskilt
På konferencen har medarrangørerne mulighed for at scanne dit navneskilt med dit samtykke. Når dit navneskilt bliver scannet, giver du tilladelse til, at medarrangøren modtager oplysninger om dit navn, titel, virksomhed og e-mail. Medarrangøren kan derefter kontakte dig med opfølgning, materiale og tilbud baseret på jeres dialog på OffDig.
Billeder og video
Under OffDig vil der blive taget billeder og video til kommunikation og dokumentation af konferencen. Interviews sker kun med samtykke, mens situationsbilleder fra fx salene ikke giver samme mulighed.
Dansk IT respekterer altid et ønske om ikke at optræde på optagelser. Har du spørgsmål, kan du kontakte os på dit@dit.dk.
Ombytning og framelding
Ombytning
Hvis du er forhindret i at deltage, kan din billet overdrages til en anden. Giv besked på offdig@kongreskompagniet.dk. Et administrationsgebyr på 395 kr. ekskl. moms pålægges pr. ombytning.
Framelding
- Ved framelding senest 4 uger før konferencen (dvs. senest 18. februar 2026) opkræves 50% af deltagergebyret.
- Ved framelding senest 2 uger før konferencen (dvs. senest 4. marts 2026) opkræves hele deltagergebyret.
Framelding skal ske skriftligt til offdig@kongreskompagniet.dk.
Kontakt
Program
Camilla Lerbech Dworsky, konferencechef
cd@dit.dk | Tel: 3317 9799
Mai Birkkjær Andersen, projektleder
mba@dit.dk | Tel: 3317 9794
Praktisk og medarrangørinformation
Carol Azubal Mikkelsen, senior projekt- og eventkoordinator
ca@dit.dk | Tel: 3317 9779
Tilmelding, afmelding, ombytning og fakturering
KongresKompagniet
offdig@kongreskompagniet.dk | Tel: 8629 6960
Del dine erfaringer på sociale medier
Deltag i debatten om offentlig digitalisering før, under og efter konferencen.
Brug #offdig, når du deler dine oplevelser, og bliv medlem af LinkedIn-gruppen: Offentlig digitalisering.
Fremtidige OffDig datoer
Vi glæder os til at byde dig velkommen på de kommende fremtidige OffDig konferencer:
2026: 18. - 19. marts
2027: 17. - 18. marts