Tidspunkt
OffDig 2025 afholdes onsdag og torsdag den 19. - 20. marts i Musikhuset, Thomas Jensens Allé 2, 8000 Aarhus.
Dagen før, den 18. marts afholdes OffDig Health 2025 også i Musikhuset.
OffDig programoversigt
Dag 1Kl. 08.00 - 09.00 Registrering og let morgenmad
Kl. 09.00 - 17.00 Fagligt program
Kl. 12.00 - 13.30 Frokost
Kl. 17.00 - 18.00 Pre-Dinner Networking
Kl. 18.00 - 01.00 Middag, underholdning og fest
Dag 2
Kl. 08.00 - 09.00 Let morgenmad
Kl. 09.00 - 15.00 Fagligt program
Kl. 12.00 - 13.30 Frokost
Kl. 15.00 Tak for denne gang
Priser
OffDig
7.595,- | Normalpris
5.600,- | Medlem af Dansk IT*
OffDig Health
3.600,- | Normalpris
2.600,- | Medlem af Dansk IT*
OffDig + OffDig Health
8.995,- | Normalpris
7.000,- | Medlem af Dansk IT*
*Bliv medlem af Dansk IT når du tilmelder dig, og få din deltagelse til medlemspris. Et 1 års medlemskab koster 1.995,-. Læs her om alle medlemsfordelene.
Deltagergebyr er i DKK og ekskl. moms.
Gruppetilmeldinger
Opnå grupperabat ved tilmelding af flere deltagere fra samme organisation:
- 10-15 deltagere: 10% rabat
- 16+ deltagere: 15% rabat
Bemærk: Gruppetilmelding gælder kun, hvis alle deltagere tilmelder sig enten OffDig, OffDig Health eller begge konferencer. Rabatten kan ikke kombineres mellem de to konferencer.
Særlige betingelser for gruppetilmelding
- Gruppetilmeldinger er bindende og refunderes ikke, men det er muligt at ombytte gruppemedlemmer uden ekstra omkostninger (evt. differencen betales, hvis den nye deltager ikke er medlem af Dansk IT).
- Ekstra gruppetilmeldinger kan tilføjes frem til 20. december 2024. Navne på alle deltagere skal være registreret senest 1. februar 2025.
Ombytning og framelding
Ombytning
Hvis du er forhindret i at deltage, kan din billet overdrages til en anden. Giv besked på offdig@kongreskompagniet.dk. Et administrationsgebyr på 395 kr. ekskl. moms pålægges pr. ombytning.
Framelding
- Ved framelding senest 4 uger før konferencen (dvs. senest 19. februar 2025) opkræves 50% af deltagergebyret.
- Ved framelding senest 2 uger før konferencen (dvs. senest 5. marts 2025) opkræves hele deltagergebyret.
Framelding skal ske skriftligt til offdig@kongreskompagniet.dk.
Forplejning og kosthensyn
Har du særlige kostbehov, som vi skal tage hensyn til under konferencen, angiv dette ved tilmelding eller send en besked til offdig@kongreskompagniet.dk.
Middag og netværksfestival
Middagen byder på et udvalg af forskellige retter, og menuen er den samme på alle madsteder. Forudreservationer er ikke muligt, heller ikke for større grupper. Alle deltagere modtager et festivalarmbånd ved ankomst, som inkluderer forplejning under festivalen.
OffDig App
Før, under og efter konferencen vil du kunne holde dig opdateret om hele konferencens indhold i app'en 'OffDig', som downloades via App Store og Google Play. Få uger før konferencen informeres deltagerne om brug af app'en.
Kontakt
Har du spørgsmål til konferencen, er du velkommen til at kontakte:
Program
Camilla Lerbech Dworsky, konferencechef, cd@dit.dk | Tel: 3317 9799
Mai Birkkjær Andersen, projektleder, mba@dit.dk | Tel: 3317 9794
Praktisk og medarrangørinformation
Carol Azubal Mikkelsen, senior projekt- og eventkoordinator, ca@dit.dk | Tel: 3317 9779
Tilmelding, afmelding, ombytning og fakturering
KongresKompagniet på offdig@kongreskompagniet.dk | Tel: 8629 6960
Del dine erfaringer på sociale medier
Deltag i debatten om offentlig digitalisering før, under og efter konferencen. Brug #offdig, når du deler dine oplevelser, og bliv medlem af LinkedIn-gruppen: Offentlig digitalisering.