Praktisk information

Tidspunkt

OffDig 2025 bliver afholdt den 19. - 20. marts i Musikhuset, Thomas Jensens Allé 2, 8000 Aarhus. OffDig Health 2025 bliver afholdt dagen før, den 18. marts også i Musikhuset.

Priser

OffDig 
7.595,-  |  Normalpris 
5.600,-  |  Medlem af Dansk IT

OffDig Health + OffDig
8.995,-  |  Normalpris
7.000,-  |  Medlem af Dansk IT

Bliv medlem af Dansk IT når du tilmelder dig, og få din deltagelse til medlemspris. Et 1 års medlemskab koster 1.995,-. Læs her om alle medlemsfordelene

Deltagergebyr er i DKK og ekskl. moms.

Gruppetilmeldinger

Opnå grupperabat når I tilmelder flere fra samme organisation:
10-15 deltagere opnår 10% i grupperabat
16+ deltagere opnår 15% i grupperabat

Er I færre end 10 deltagere, skal de tilmeldes individuelt.

Særlige vilkår for gruppetilmelding
Vi giver en grupperabat, hvis I tilmelder 10 eller flere deltagere på enten OffDig ELLER OffDig Health. Rabatten gælder ikke, hvis tilmeldingen kombineres mellem de to konferencer.

En gruppetilmelding er bindende og refunderes ikke. Det er muligt at ombytte gruppemedlemmer  uden omkostninger (evt. difference betales, hvis den nye deltager ikke er medlem af Dansk IT, og den købte gruppebillet er en medlemsbillet).

Det er muligt at tilføje ekstra gruppetilmeldinger helt frem til den 20. december 2024, hvor alle tilmeldinger senest også skal være navngivet. Herefter lukker muligheden for rabat til gruppetilmeldinger. 

Ombytning og framelding

Har du ikke mulighed for at deltage på konferencen, er du velkommen til at allokere din billet til en anden (evt. difference betales, hvis personen ikke er medlem af Dansk IT, og du er). Husk at give os besked på offdig@kongreskompagniet.dk. Vi opkræver DKK 395,- ekskl. moms i administrationsgebyr pr. ombytning.

Ved framelding 4 uger før konferencens afholdelse (dvs. senest den 19. februar 2025), bliver der opkrævet 50% af deltagergebyret inkl. moms. Ved framelding 2 uger før konferencens afholdelse (dvs. senest den 5. marts 2025), opkræves hele deltagergebyret inkl. moms. Framelding skal ske skriftligt pr. mail til offdig@kongreskompagniet.dk.

Forplejning

Har du kosthensyn som vi skal tage hensyn til under konferencen, noter det venligst i din tilmelding. Har du ikke fået noteret det da du tilmeldte dig, så skriv direkte til offdig@kongreskompagniet.dk.

Kontakt

Har du spørgsmål til konferencen, er du meget velkommen til at kontakte os:

Program  |  Medarrangørinformation
Camilla Lerbech Dworsky, konferencechef, cd@dit.dk  |  Tlf: 3317 9799.

Program
Carlos Riis-Hansen, senior projektleder, crh@dit.dk  |  Tlf: 3317 9792.

Praktisk  |  Medarrangørinformation
Carol Azubal Mikkelsen, senior projekt- og eventkoordinator, ca@dit.dk  |  Tlf: 3317 9779.

Tilmelding  |  Afmelding  |  Ombytning  |  Fakturering
KongresKompagniet på offdig@kongreskompagniet.dk  |  Tel: 8629 6960.

SoMe

Del dine erfaringer og oplevelser og deltag i debatten om offentlig digitalisering både før, under og efter konferencen på din foretrukne platform. Husk altid at bruge #offdig, når du tweeter og skriver opslag. Bliv medlem af LinkedIn-gruppen: Offentlig digitalisering.