Praktisk information

Streg

Tidspunkt

OffDig 2025 afholdes onsdag og torsdag den 19. - 20. marts i Musikhuset, Thomas Jensens Allé 2, 8000 Aarhus.

Dagen før, den 18. marts afholdes OffDig Health 2025 også i Musikhuset.

Streg


OffDig programoversigt

Dag 1
Kl. 08.00 - 09.00 Registrering og let morgenmad
Kl. 09.00 - 17.00 Fagligt program
Kl. 12.00 - 13.30  Frokost
Kl. 17.00 - 18.00 Pre-Dinner Networking
Kl. 18.00 - 01.00  Middag, underholdning og fest


Dag 2

Kl. 08.00 - 09.00 Let morgenmad
Kl. 09.00 - 15.00 Fagligt program
Kl. 12.00 - 13.30 Frokost
Kl. 15.00 Tak for denne gang 

 

Streg


Priser

OffDig 
7.595,-  |  Normalpris 
5.600,-  |  Medlem af Dansk IT*

OffDig Health
3.600,-  |  Normalpris
2.600,-  |  Medlem af Dansk IT*

OffDig + OffDig Health
8.995,-  |  Normalpris
7.000,-  |  Medlem af Dansk IT*

*Bliv medlem af Dansk IT når du tilmelder dig, og få din deltagelse til medlemspris. Et 1 års medlemskab koster 1.995,-. Læs her om alle medlemsfordelene

Deltagergebyr er i DKK og ekskl. moms.


Streg


Gruppetilmeldinger

 Opnå grupperabat ved tilmelding af flere deltagere fra samme organisation: 

  • 10-15 deltagere: 10% rabat
  • 16+ deltagere: 15% rabat

Bemærk: Gruppetilmelding gælder kun, hvis alle deltagere tilmelder sig enten OffDig, OffDig Health eller begge konferencer. Rabatten kan ikke kombineres mellem de to konferencer.

Særlige betingelser for gruppetilmelding

  • Gruppetilmeldinger er bindende og refunderes ikke, men det er muligt at ombytte gruppemedlemmer uden ekstra omkostninger (evt. differencen betales, hvis den nye deltager ikke er medlem af Dansk IT).
  • Ekstra gruppetilmeldinger kan tilføjes frem til 20. december 2024. Navne på alle deltagere skal være registreret senest 1. februar 2025.

Streg


Ombytning og framelding

Ombytning
Hvis du er forhindret i at deltage, kan din billet overdrages til en anden. Giv besked på offdig@kongreskompagniet.dk. Et administrationsgebyr på 395 kr. ekskl. moms pålægges pr. ombytning.

Framelding

  • Ved framelding senest 4 uger før konferencen (dvs. senest 19. februar 2025) opkræves 50% af deltagergebyret.
  • Ved framelding senest 2 uger før konferencen (dvs. senest 5. marts 2025) opkræves hele deltagergebyret. 

 

Framelding skal ske skriftligt til offdig@kongreskompagniet.dk.


Streg


Forplejning og kosthensyn

Har du særlige kostbehov, som vi skal tage hensyn til under konferencen, angiv dette ved tilmelding eller send en besked til offdig@kongreskompagniet.dk.

Streg


Middag og netværksfestival

Middagen byder på et udvalg af forskellige retter, og menuen er den samme på alle madsteder. Forudreservationer er ikke muligt, heller ikke for større grupper. Alle deltagere modtager et festivalarmbånd ved ankomst, som inkluderer forplejning under festivalen.


Streg


OffDig App

Før, under og efter konferencen vil du kunne holde dig opdateret om hele konferencens indhold i app'en 'OffDig', som downloades via App Store og Google Play. Få uger før konferencen informeres deltagerne om brug af app'en.


Streg


Kontakt

Har du spørgsmål til konferencen, er du velkommen til at kontakte:

Program 
Camilla Lerbech Dworsky, konferencechef, cd@dit.dk  |  Tel: 3317 9799
Mai Birkkjær Andersen, projektleder, mba@dit.dk  |  Tel: 3317 9794

Praktisk og medarrangørinformation
Carol Azubal Mikkelsen, senior projekt- og eventkoordinator, ca@dit.dk  |  Tel: 3317 9779

Tilmelding, afmelding, ombytning og fakturering
KongresKompagniet på offdig@kongreskompagniet.dk  |  Tel: 8629 6960


Streg


Del dine erfaringer på sociale medier

Deltag i debatten om offentlig digitalisering før, under og efter konferencen. Brug #offdig, når du deler dine oplevelser, og bliv medlem af LinkedIn-gruppen: Offentlig digitalisering.