Praktisk info

Streg

OffDig 2023 afholdes den 8. - 9. marts i ODEON, Odense. OffDig afholdes normalt i Musikhuset Aarhus, men grundet stort byggeprojekt omkring Musikhuset, rykker OffDig til Odense i 2023.

Ønsker du at modtage information om OffDig, kan du tilmelde dig Dansk IT's nyhedsbrev.

 

Adresse

ODEON i Odense
Odeons Kvarter 1
5000 Odense C

 

Priser

OffDig 2023 konference + adgang til OffDig videoteket
DKK 5.300,- for medlemmer *
DKK 6.885,- for ikke-medlemmer
(pris ekskl. moms)

Gratis medlemskab ved din tilmelding til konferencen

* Få et års gratis medlemskab af Dansk IT med adgang til bl.a. DIT Akademi (værdi DKK 1.585,-) ved at melde dig ind i forbindelse med din tilmelding. Når du har meldt dig ind samtidig med din tilmelding, så skal du ikke gøre yderligere. Du har betalt DKK 1.585,- for et Dansk IT medlemskab, og DKK 5.300,- for din tilmelding til OffDig. Du modtager en separat mail omkring dit medlemskab. Når der er gået 1 år, modtager du en ny opkrævning på DKK 1.585,-. Ønsker du ikke, at være medlem længere, kan du til enhver tid framelde dit abonnement igen ved at sende en mail til dit@dit.dk.

 

Rabat og gruppetilmeldinger

Konferencen bliver billigere jo flere I deltager fra samme organisation ved tilmelding inden en bestemt dato. Mere information omkring dette vil bliver lagt op her, så snart tilmeldingen åbner.

• Der gives 10 % på hver konferencebillet ved minimum 10 deltagere
• Der gives 20 % på hver konferencebillet ved minimum 20 deltagere

 

Ombytning og framelding

Hvis du af en eller anden grund ikke har mulighed for at deltage på konferencen, er du velkommen til at allokere din billet til en kollega (evt. difference betales, hvis personen ikke er medlem af Dansk IT, og du er). Husk at give os besked på konference@dit.dk. Vi opkræver DKK 395,- ekskl. moms i administrationsgebyr pr. ombytning.

Ved framelding 4 uger før konferencens afholdelse (8. februar 2023), bliver der opkrævet 50% af deltagergebyret inkl. moms. Ved framelding 2 uger før (22. februar 2023), opkræves hele deltagergebyret inkl. moms. Framelding skal ske skriftligt pr. mail til konference@dit.dk.

 

Mad på konferencen

Inkluderet i prisen er der begge dage let morgenmad og frokost, og på konferencens første dag også en middag. Mere information omkring middagen vil blive annoceret når vi nærmere os.

Til frokost er der begge dage flere madboder med forskellig mad at vælge imellem. Der serveres hverken svinekød, fisk eller skaldyr til frokost. Er du veganer, vegetar, allergisk over for laktose, gluten eller nødder, er der allerede taget hensyn til dette. 

 

Transport og parkering

ODEON ligger 10 minutters gang fra Odense Banegård. Ankommer du i bil, finder du al information her omkring parkering i nærområdet: ODEON, Hotel OdeonHotel Comwell og Q-Park.


Kontakt

Har du spørgsmål vedrørende konferencen, vil vi meget gerne hjælpe dig.

Udstillerinformation og program
Camilla Lerbech Dworsky, konferenceansvarlig, cd@dit.dk / 3317 9799.

Deltagerinformation; tilmelding, middag og praktisk generelt
Carol Azubal Mikkelsen, senior projekt- og eventkoordinator, ca@dit.dk / 3317 9779.