FAQ

Her kan du få svar på mange spørgsmål om OffDig 2021. Kan du ikke finde svar på lige præcis dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på konference@dit.dk

Hvad er OffDig-universet?

Ud over OffDig konference den 6. - 7. september i Musikhuset Aarhus får du i hele 2021 også adgang til et online OffDig-univers, hvor fagligt indhold spredes ud over hele året. Du kan vælge at tilmelde dig OffDig 2021 med eller uden den fysiske konfernece. Dele af indholdet fra konferencen vil blive streamet, så du kan følge med online.

Med en billet til OffDig-universet får du hver måned adgang til online og mindre fysiske events (hvis muligt) i form af nationale og internationale keynotes, krigshistorier fra det offentlige Danmark, spændende cases med efterfølgende dialog, networking og meget andet fra Dansk IT og OffDig’s mange medarrangører.

Kan jeg se de enkelte oplæg fra konferencen efterfølgende?

Ja, alle optagelser fra konferencen vil være tilgængelige i vores videotek efter konferencen er afholdt.

Kan jeg nøjes med at tilmelde mig konferencen?

Nej, det er desværre ikke muligt kun at tilmelde sig den fysiske konference. OffDig 2021 er en samlet pakke.

Hvordan vil konferencen foregå?

Konferencen afholdes den 6. - 7. september og vil som udgangspunkt afholdes, som vi kender den, dog med færre spor. Indholdet på konferencen vil primært være debatter, talks, samskabelses-sessions og workshops. Konkrete cases mv. fordeles over året og afholdes som virtuelle og hybride events (hvis muligt). 

Vi følger myndighedernes restriktioner ift. deltagerantal, sikkerhed mv., og har flere scenarier i tankerne ift. at gennemføre en fysisk konference. Vi forventer at afholde middag efter konferencens 1. dag.

Der kan således være restriktioner på, hvor mange, vi må samles, hvorfor tilmeldingerne er først til mølle. Vi har pga. situationen i år, set os nødsaget til at prioritere i deltagerne, således at ansatte i den offentlige sektor har førsteprioritet og leverandører, som ikke er medarrangører på konferencen, vil i første omgang komme på en venteliste. 

Hvorfor skal jeg allerede tilmelde mig konferencen nu?

Der vil muligvis være begrænsning på deltagerantal, hvorfor det er vigtigt at tilmelde sig hurtigt, hvis du vil sikre dig en plads. Du vil først blive faktureret for konferencedelen, når vi med sikkerhed kan annoncere, at konferencen afholdes.

Jeg arbejder ikke i det offentlige, kan jeg stadig tilmelde mig konferencen?

Du kan sagtens tilmelde dig OffDig, selvom du ikke er offentligt ansat. Er du ansat hos en it-leverandør eller et konsulenthus, som ikke er medarrangør af OffDig, vil du i første omgang komme på en venteliste til den fysiske konference i tilfælde af, at der er restriktioner på antal. Men vi håber naturligvis, at kunne byde alle interesserede velkommen på konferencen.

Jeg har spørgsmål til min tilmelding

Du tilmelder dig på tilmeldingssiden, hvorefter du modtager en bekræftelsesmail. Har du ikke modtaget en bekræftelsesmail, så tjek dit spam-filter eller kontakt Dansk IT, hvis den stadig mangler.

Eventuelle Covid-19 restriktioner vil være afgørende for, hvor mange deltagere der er plads til på konferencen. Samme vil være gældende for, hvem som kan deltage. Medarbejdere der er ansat i den offentlige sektor vil have 1. prioritet, og leverandører der ikke er medarrangører på OffDig, vil i første omgang blive tilmeldt en venteliste. 

Tilmeldingsfrist
Du kan tilmelde dig hele året og online få adgang til alt indhold, som ligger på OffDig-universets platform. 

Ønsker du at tilmelde dig konferencen, anbefaler vi, at du gør det hurtigt, da der muligvis vil være restriktioner på, hvor mange, der er plads til. Du vil blive faktureret for OffDig-universet ved tilmelding, og for konferencen, der udgør kr. 3000,- når vi kan annoncere, at den med sikkerhed kan afholdes. 

Framelding

Der gælder følgende afbestillingsregler for OffDig konferencen: 

Ved framelding 4 uger før den konferences afholdelse, opkræves 50% af deltagergebyret inkl. moms.
Ved framelding 2 uger før konferencens afholdelse, opkræves hele deltagergebyret inkl. moms.
Framelding skal ske skriftligt pr. mail til konference@dit.dk.

Dit køb af OffDig-universet er bindende. Vær opmærksom på, at dit køb ikke kan fortrydes, når du har modtaget adgang til OffDig-universet.

Ombytning
Din adgang til OffDig-universet er personlig. Du kan derfor ikke ombytte den til en anden person, da din tilmelding er bindende.

Din tilmelding til OffDig konferencen er du velkommen til at allokere til en kollega, men kun hvis vedkommende er tilmeldt OffDig-universet (en eventuel difference i pris opkræves). Ombytning skal ske skriftligt pr. mail til konference@dit.dk og koster et administrationsgebyr på kr. 295,- ekskl. moms.

Tilmeld en anden end mig selv
Er personen ikke medlem af Dansk IT, følger du blot tilmeldingen. Hvis personen er medlem, skal du bruge e-mail og kodeord for at kunne få medlemsrabatten. Du skal derfor enten ’logge ind’ som den anden person og så tilmelde personen. Har du ikke kodeordet, så klik på ’Log in’ og vælg ’Glemt kodeord’ og få tilsendt et nyt kodeord til personens e-mailadresse. Personen kan altid nulstille koden bagefter.

Jeg ønsker at melde mig ind i Dansk IT og få eventet til medlemspris
På tilmeldingssiden vælg 'Jeg ønsker at melde mig ind i Dansk IT og få arrangementet til medlemspris'. Udfyld resten af felterne og kør tilmeldingen til ende. Du modtager særskilte faktura fra Dansk IT - en for medlemskab og en faktura for din deltagelse.

Min virksomhed har en virksomhedsaftale med Dansk IT, hvordan tilmelder jeg mig?
Kontakt Dansk IT på tlf.: 3311 1560 / mail: dit@dit.dk, så hjælper vi dig.

Har du yderligere spørgsmål til din tilmelding, kan du kontakte projektkoordinator, Carol Azubal Mikkelsen på tlf.: 3317 9779 / mail: ca@dit.dk.

Kan vi lave en gruppetilmelding og få rabat på OffDig 2021?

Konferencen bliver billigere jo flere I deltager fra samme organisation:

Der gives 10 % på onlinedeltagelse ved minimum 10 deltagere
Der gives 20 % på onlinedeltagelse ved minimum 20 deltagere

For at opnå rabatten, skal I sende en mail til Carol Azubal Mikkelsen på ca@dit.dk, som sender jer en formular I bedes udfylde plus vi hjælper jer med at tilmelde alle på én gang.

Teknikken driller - hvad gør jeg?

Har du brug for teknisk support eller spørgsmål vedrørende platformen, kan du måske få svar herunder.

Jeg kan ikke se videoen på hjemmesiden
- Har du husket at indtaste password (se password i mailen du modtager på dagen)
- Tjek at videoen ikke er sat på pause. I bunden af videobilledet i højre hjørne findes et play/pause symbol.
- Prøv at lukke browseren og åbne den igen
- Prøv en anden browser. Streamingen fungerer bedst i enten Google Chrome eller Microsoft Edge browser

Jeg har ingen lyd på videoen
- Tjek at du har skruet godt op for lyden på din computer
- Prøv at lukke browseren og åbne den igen
- Prøv en anden browser. Streamingen fungerer bedst i enten Google Chrome eller Microsoft Edge browser

Kvaliteten på videoen er ikke god /billedet er ’mudret’/videoen hakker
- Nederst i venstre hjørne af videobilledet er der et lille tandhjul. Hvis du klikker på dette kan du vælge kvaliteten på videoen. 1080p er den højeste kvalitet. Denne kræver en god internetforbindelse.
- Prøv at ’refreshe’ browser billedet
- Prøv en anden browser. Streamingen fungerer bedst i enten Google Chrome eller Microsoft Edge browser